وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
قاضی پور:احیای دریاچه اورمیه نیازمند این همه تبلیغات نیست،باید اقدام عملی انجام شود

نادر قاضی‌پور نماینده مردم اورمیه در مجلس در گفتگو با خبرنگاران گفت:"احیای دریاچه اورمیه نیازمند این همه تبلیغات نیست و باید اقدام عملی برای احیاء دریاچه ارومیه انجام شود".

قاضی‌ پور ادامه داد:"احیای دریاچه اورمیه نیازمند این همه تبلیغات نیست و عضویت طیب‌ نیا وزیر اقتصاد در کارگروه ملی نجات دریاچه اورمیه هم جزو همین اقدامات تبلیغی برای دولت به شمار می‌رود چون بودجه در اختیار خزانه دولت است".

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:" ۷۲۹میلیارد تومان برای حل بحران دریاچه اورمیه در نظر گرفته شده است که معلوم نیست دقیقا به چه کسی واگذار می‌شود".

وی افزود:" متاسفانه تبلیغات بی‌ثمر درباره احیای دریاچه اورمیه بیش از اقدامات عملی و اساسی نجات آن بوده و در این رابطه اعتبار مورد نیاز برای نجات جان دریاچه اورمیه باید در دست استاندار آذربایجان‌غربی قرار گیرد".

قاضی‌ پور با ابراز اینکه معلوم نیست اعتبار مصوب دریاچه اورمیه به صورت صد در صدی تخصیص یابد تصریح کرد:" اگر حتی بخشی از این اعتبار مصوب را در اختیار قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان‌غربی قرار گیرد، ممکن است که گشایشی در زمینه حل بحران دریاچه انجام شود وگرنه اگر به غیر از این باشد این پول‌ها صرف حق ماموریت و مسائل حاشیه‌ای ناشی از آن برخی‌ها شده و از احیای دریاچه خبری نخواهد شد".

وی بیان کرد:" در حال حاضر می‌توان ۳۵۰میلیون متر مکعب آب را از سد سیلوه برای نجات دریاچه اورمیه رهاسازی کرد اما نمی‌دانیم چرا اقدام خاصی در این باره انجام نمی‌گیرد؟".

نماینده مردم اورمیه در مجلس  گفت:" پیش از این طرح نکاشت در حوزه آبریز دریاچه اورمیه مطرح شد که به شدت به ضرر کشاورزان بود و همه نمایندگان مجلس در استان مخالفت خود را با آن اعلام کردند اما اصلاح الگوی کشت یا همان به‌کاشت مورد موافقت تمامی نمایندگان مجلس است".


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: